• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 2، شماره 1، بهمن 1403 
تعداد مقالات: 2
واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان

صفحه 1-14

10.22034/jsllt.2025.3679

افسانه غنی زاده؛ سیما کامل؛ بهزاد قنسولی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 551.31 K

آیا فعالیتهای افزایش آگاهی فراگیران زبان انگلیسی را به یادآوری و حفظ کلمات همنشین ارتقا می دهد؟ مطالعه ای در کشور ایران

صفحه 15-35

10.22034/jsllt.2025.20960.1027

حسین عیسایی؛ حامد برجسته

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 826.92 K

Journal of Studies in Language Learning and Teaching
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 2 (1403)
شماره 1
دوره 1 (1402)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • فراخوان دریافت مقالات (جلد 2، شماره 3) 1403-05-13
  • فراخوان دریافت مقاله (جلد 1، شماره 2) 1402-10-08

اطلاعات تماس

برای هرگونه پرسش، لطفا با ما تماس بگیرید:

jsllt@journals.yazd.ac.ir

نشریه تحقیقات در یادگیری زبان و تدریس (JSLLT)

دانشکده زبان و ادبیات انگلیسی،

دانشگاه یزد،

میدان عالم، منطقه صفاییه،

یزد، ایران

صندوق پستی:  89158-13149

تلفن: 31234140-35-98+

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب