نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون سرنوشت ساز ارزیابی یک آزمون سرنوشت ساز زبان انگلیسی بر مبنای پیکره [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 211-225]
  • آگاهی فرهنگی نقش آهنگ‌های انگلیسی در تقویت مهارت‌های گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 395-413]
  • آموزشِ پیش از تکلیف دستور زبان تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 307-328]
  • آموزش تکلیف محور تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 307-328]
  • آموزش دستور زبان آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
  • آموزش رسمی تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبان‌آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
  • آموزش زبان انگلیسی (ELT) بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
  • آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بررسی ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 349-364]

ا

  • احساس خودکارآمدی تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
  • ارزیابی داخلی بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
  • ارزیابی لغات ارزیابی یک آزمون سرنوشت ساز زبان انگلیسی بر مبنای پیکره [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 211-225]
  • استراتژی‌های لحظه خطا بررسی رابطه بین استراتژی‌های لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگی‌های شخصیتی و سابقه تدریس آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
  • استراتژی‌های مدیریت کلاس بررسی رابطه بین استراتژی‌های لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگی‌های شخصیتی و سابقه تدریس آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
  • استراتژی های مکالمه بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
  • استرس تکنولوژی تقویت شبکه آموزشی دانش‌آموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیت‌های تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تاب‌آوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]
  • انتخاب زبان رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]

ب

  • بازخورد کامپیوتری بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 289-306]
  • باورهای معلمان آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]

پ

  • پیشرفت تحصیلی رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانش‌آموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 415-433]
  • پیشرفت حرفه ای تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
  • پویایی زبانی بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
  • پویایی فرهنگی بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]

ت

  • تاب آوری تقویت شبکه آموزشی دانش‌آموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیت‌های تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تاب‌آوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]
  • تاریخ تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • تحلیل محتوای کیفی تجسم نگرش‌های اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دوره‌ی نوشتار آکادمیک در برنامه‌های تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]
  • تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی تجسم نگرش‌های اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دوره‌ی نوشتار آکادمیک در برنامه‌های تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]
  • تزاحم شنیداری تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 379-393]
  • تلفظ بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 329-348]

ج

  • جلسات آزمایشگاهی نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 365-377]

ح

  • حافظه کاری تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 379-393]

خ

  • خودکارآمدی تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]
  • خودمختاری تقویت شبکه آموزشی دانش‌آموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیت‌های تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تاب‌آوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]

د

  • دانش آموزان دبیرستانی رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانش‌آموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 415-433]
  • دانشجویان بررسی ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 349-364]
  • دانش زبانی کلامی تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبان‌آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
  • دانش صریح تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 307-328]
  • دانش ضمنی تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 307-328]
  • درک شنیداری تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 379-393]
  • دوره تربیت معلم زبانی تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]

ر

  • رسانه های اجتماعی بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 329-348]
  • رشد ذهن آگاهی تقویت شبکه آموزشی دانش‌آموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیت‌های تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تاب‌آوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]
  • رمز گردانی رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]
  • روایت تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]

ز

  • زبان آموزان زبان انگلیسی بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 329-348]
  • زبان‌آموزان زبان انگلیسی (EFL) بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
  • زبان آموزان فارسی زبان انگلیسی تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 379-393]
  • زبان‌آموز زبان انگلیسی (EFL) تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبان‌آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
  • زبانشناسی پیکره ای ارزیابی یک آزمون سرنوشت ساز زبان انگلیسی بر مبنای پیکره [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 211-225]
  • زمینه آموزشی تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]

س

  • سطح بسندگی متوسط تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبان‌آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
  • سکوی دربردانده ویدیوی کوتاه بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 329-348]

ش

  • شایستگی های آموزشی رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانش‌آموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 415-433]
  • شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد) تقویت شبکه آموزشی دانش‌آموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیت‌های تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تاب‌آوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]
  • شرکت داوطلبانه تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]

ط

  • طراحی برنامه‌های تحصیلی تجسم نگرش‌های اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دوره‌ی نوشتار آکادمیک در برنامه‌های تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]

ع

  • عبارات مربوط به عمل دعوت تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبان‌آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
  • عملکرد معلمان رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]

ف

  • فراگیری همزمان زبان ها بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]

ک

  • کارآفرینی بررسی ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 349-364]
  • کارکردهای فراگفتمانی نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 365-377]
  • کتاب درسی بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
  • کیفیت پایان نامه تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]

گ

  • گفتمان کلاس درس زبان خارجی رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]
  • گفتمان گفتاری نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 365-377]

ل

  • لینکلن تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]

م

  • میانگین نمرات تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]
  • مطالب ارایه شده بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
  • معرفت شناسی تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • معلمان زبان انگلیسی رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانش‌آموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 415-433]
  • معلمان زبان انگلیسی عراقی آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
  • معلمان مجرب بررسی رابطه بین استراتژی‌های لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگی‌های شخصیتی و سابقه تدریس آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
  • مهارت درک شده انگلیسی تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
  • موانع بررسی ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 349-364]
  • موسیقی انگلیسی؛ مهارت های گفتاری؛ دانشجویان ایرانی آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی نقش آهنگ‌های انگلیسی در تقویت مهارت‌های گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 395-413]

ن

  • نشانگرهای فراگفتمانی نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 365-377]
  • نظرات زبان آموزان رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]
  • نگارش تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]
  • نگرش‌های اساتید تجسم نگرش‌های اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دوره‌ی نوشتار آکادمیک در برنامه‌های تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]
  • نوشتار آکادمیک تجسم نگرش‌های اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دوره‌ی نوشتار آکادمیک در برنامه‌های تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]

و

  • ویدال تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • ویژگی‌های شخصیتی معلمان بررسی رابطه بین استراتژی‌های لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگی‌های شخصیتی و سابقه تدریس آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]

ی

  • یادآوری بلند مدت بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 289-306]
  • یادآوری کوتاه مدت بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 289-306]