آ
-
آزمون سرنوشت ساز
ارزیابی یک آزمون سرنوشت ساز زبان انگلیسی بر مبنای پیکره [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 211-225]
-
آگاهی فرهنگی
نقش آهنگهای انگلیسی در تقویت مهارتهای گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 395-413]
-
آموزشِ پیش از تکلیف دستور زبان
تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 307-328]
-
آموزش تکلیف محور
تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 307-328]
-
آموزش دستور زبان
آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
-
آموزش رسمی
تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
آموزش زبان انگلیسی (ELT)
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
-
آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
بررسی ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 349-364]
ا
-
احساس خودکارآمدی
تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
-
ارزیابی داخلی
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
-
ارزیابی لغات
ارزیابی یک آزمون سرنوشت ساز زبان انگلیسی بر مبنای پیکره [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 211-225]
-
استراتژیهای لحظه خطا
بررسی رابطه بین استراتژیهای لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگیهای شخصیتی و سابقه تدریس آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
-
استراتژیهای مدیریت کلاس
بررسی رابطه بین استراتژیهای لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگیهای شخصیتی و سابقه تدریس آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
-
استراتژی های مکالمه
بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
-
استرس تکنولوژی
تقویت شبکه آموزشی دانشآموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیتهای تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تابآوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]
-
انتخاب زبان
رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]
-
اهداف تبحری
واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ب
-
بازخورد کامپیوتری
بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 289-306]
-
باورهای معلمان
آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانشآموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 415-433]
-
پیشرفت حرفه ای
تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
-
پیشرفت زبانی
واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
پویایی زبانی
بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
-
پویایی فرهنگی
بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
ت
-
تاب آوری
تقویت شبکه آموزشی دانشآموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیتهای تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تابآوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]
-
تاریخ
تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
-
تحلیل محتوای کیفی
تجسم نگرشهای اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دورهی نوشتار آکادمیک در برنامههای تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]
-
تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
تجسم نگرشهای اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دورهی نوشتار آکادمیک در برنامههای تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]
-
تزاحم شنیداری
تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 379-393]
-
تلفظ
بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 329-348]
ج
-
جلسات آزمایشگاهی
نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 365-377]
ح
-
حافظه کاری
تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 379-393]
-
حفظ کلمات همنشین
آیا فعالیتهای افزایش آگاهی فراگیران زبان انگلیسی را به یادآوری و حفظ کلمات همنشین ارتقا می دهد؟ مطالعه ای در کشور ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 15-35]
خ
-
خودکارآمدی
تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]
-
خودمختاری
تقویت شبکه آموزشی دانشآموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیتهای تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تابآوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]
د
-
دانش آموزان دبیرستانی
رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانشآموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 415-433]
-
دانشجویان
بررسی ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 349-364]
-
دانش زبانی کلامی
تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
دانش صریح
تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 307-328]
-
دانش ضمنی
تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 307-328]
-
درک شنیداری
تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 379-393]
-
دوره تربیت معلم زبانی
تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
ذ
-
ذهن آگاهی
واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ر
-
رسانه های اجتماعی
بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 329-348]
-
رشد ذهن آگاهی
تقویت شبکه آموزشی دانشآموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیتهای تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تابآوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]
-
رمز گردانی
رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]
-
روایت
تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
ز
-
زبان آموزان زبان انگلیسی
بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 329-348]
-
زبانآموزان زبان انگلیسی (EFL)
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
-
زبان آموزان فارسی زبان انگلیسی
تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 379-393]
-
زبانآموز زبان انگلیسی (EFL)
تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
زبانشناسی پیکره ای
ارزیابی یک آزمون سرنوشت ساز زبان انگلیسی بر مبنای پیکره [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 211-225]
-
زمینه آموزشی
تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]
ژ
-
ژورنال نویسی تاملی
واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
س
-
سطح بسندگی متوسط
تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
سکوی دربردانده ویدیوی کوتاه
بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 329-348]
ش
-
شایستگی های آموزشی
رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانشآموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 415-433]
-
شبکه آموزشی دانشآموز(شاد)
تقویت شبکه آموزشی دانشآموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیتهای تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تابآوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 251-267]
-
شرکت داوطلبانه
تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
ط
-
طراحی برنامههای تحصیلی
تجسم نگرشهای اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دورهی نوشتار آکادمیک در برنامههای تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]
ع
-
عبارات مربوط به عمل دعوت
تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
عملکرد معلمان
رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]
ف
-
فراگیران زبان انگلیسی
آیا فعالیتهای افزایش آگاهی فراگیران زبان انگلیسی را به یادآوری و حفظ کلمات همنشین ارتقا می دهد؟ مطالعه ای در کشور ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 15-35]
-
فراگیری همزمان زبان ها
بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
ک
-
کارآفرینی
بررسی ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 349-364]
-
کارکردهای فراگفتمانی
نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 365-377]
-
کتاب درسی
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
-
کیفیت پایان نامه
تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]
گ
-
گفتمان کلاس درس زبان خارجی
رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]
-
گفتمان گفتاری
نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 365-377]
ل
-
لینکلن
تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
م
-
میانگین نمرات
تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]
-
مطالب ارایه شده
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
-
معرفت شناسی
تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
-
معلمان زبان انگلیسی
رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانشآموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 415-433]
-
معلمان زبان انگلیسی عراقی
آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
-
معلمان مجرب
بررسی رابطه بین استراتژیهای لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگیهای شخصیتی و سابقه تدریس آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
-
مهارت درک شده انگلیسی
تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
-
موانع
بررسی ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 349-364]
-
موسیقی انگلیسی؛ مهارت های گفتاری؛ دانشجویان ایرانی آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی
نقش آهنگهای انگلیسی در تقویت مهارتهای گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 395-413]
ن
-
نشانگرهای فراگفتمانی
نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 365-377]
-
نظرات زبان آموزان
رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 227-249]
-
نگارش
تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 269-287]
-
نگرشهای اساتید
تجسم نگرشهای اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دورهی نوشتار آکادمیک در برنامههای تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]
-
نوشتار آکادمیک
تجسم نگرشهای اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دورهی نوشتار آکادمیک در برنامههای تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]
و
-
ویدال
تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
-
ویژگیهای شخصیتی معلمان
بررسی رابطه بین استراتژیهای لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگیهای شخصیتی و سابقه تدریس آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
-
وظایف افزایش آگاهی
آیا فعالیتهای افزایش آگاهی فراگیران زبان انگلیسی را به یادآوری و حفظ کلمات همنشین ارتقا می دهد؟ مطالعه ای در کشور ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 15-35]
ی
-
یادآوری بلند مدت
بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 289-306]
-
یادآوری کلمات همنشین
آیا فعالیتهای افزایش آگاهی فراگیران زبان انگلیسی را به یادآوری و حفظ کلمات همنشین ارتقا می دهد؟ مطالعه ای در کشور ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 15-35]
-
یادآوری کوتاه مدت
بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 289-306]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد