نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، سید فواد نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 365-377]
  • ایرحیم، عادل آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
  • اعتمادی، حامد نقش آهنگ‌های انگلیسی در تقویت مهارت‌های گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 395-413]
  • اعتمادفر، پریسا تاثیر تمجید از تلاش در مقابل تمجید برای هوش بر یادگیری ساختارهای شرطی انگلیسی توسط زبان‌آموزان ایرانی متوسط انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 77-92]
  • الهامبخش، سیده الهام بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
  • امیری، مهرداد رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 227-249]
  • امیرجلیلی، فروغ بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 329-348]
  • اولیایی، فاطمه رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانش‌آموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 415-433]

ب

  • برجسته، حامد بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
  • برجسته، حامد آیا فعالیتهای افزایش آگاهی فراگیران زبان انگلیسی را به یادآوری و حفظ کلمات همنشین ارتقا می دهد؟ مطالعه ای در کشور ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 15-35]
  • بهرمند، علی تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 269-287]

پ

  • پوربهرام، رقیه دیدگاه دانشجو از شیوه‌های ارزشیابی: درک‌هایی از متن‌های تست‌گیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 19-33]

ت

  • تاج‌الدین، ضیاء آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]

ج

  • جراحی، پانیز نقش آهنگ‌های انگلیسی در تقویت مهارت‌های گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 395-413]

ح

  • حیدرنژاد، طاهره تقویت شبکه آموزشی دانش‌آموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیت‌های تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تاب‌آوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 251-267]
  • حسینی زاده، سمانه السادات تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
  • حسینی فولادی، محمدحسین تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]

خ

  • خواجه، زهرا رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانش‌آموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 415-433]

د

  • دباغی ورنوسفادرانی، عزیزاله تاثیر تمجید از تلاش در مقابل تمجید برای هوش بر یادگیری ساختارهای شرطی انگلیسی توسط زبان‌آموزان ایرانی متوسط انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 77-92]

ر

  • رحیمی‌پور، مسعود روش‌های تهیه و تدوین مطالب درسی و نقش مدرسان زبان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-17]
  • رستمی، مسعود تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • رشیدی، ناصر تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 307-328]
  • رضایی، محمد جواد تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 379-393]
  • رفعت بخش، الهه ارزیابی یک آزمون سرنوشت ساز زبان انگلیسی بر مبنای پیکره [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 211-225]
  • رنجبر، سعید بررسی ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 349-364]

س

  • سعید، مهنام تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 269-287]
  • سلجوک، مروه دیدگاه دانشجو از شیوه‌های ارزشیابی: درک‌هایی از متن‌های تست‌گیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 19-33]
  • سلیمانی ابهری، رضوانه بررسی رابطه بین استراتژی‌های لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگی‌های شخصیتی و سابقه تدریس آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]

ش

  • شبیری، ماریا تقویت شبکه آموزشی دانش‌آموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیت‌های تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تاب‌آوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 251-267]
  • شمس الدینی، زهرا تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 379-393]
  • شهریاری، حسام‌الدین بررسی رابطه بین استراتژی‌های لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگی‌های شخصیتی و سابقه تدریس آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
  • شهریاری فلوردی، حمیده تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبان‌آموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]

ص

  • صادقی، کریم دیدگاه دانشجو از شیوه‌های ارزشیابی: درک‌هایی از متن‌های تست‌گیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 19-33]
  • صدقی، محدثه بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 289-306]

ع

  • عباس زاده، سمانه نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 365-377]
  • عبدالهی سر یزدی، سعیده رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 227-249]
  • عیسایی، حسین بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
  • عیسایی، حسین آیا فعالیتهای افزایش آگاهی فراگیران زبان انگلیسی را به یادآوری و حفظ کلمات همنشین ارتقا می دهد؟ مطالعه ای در کشور ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 15-35]
  • علامی، حمید آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
  • علی بیگی، محمدجواد بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 289-306]

غ

  • غنی زاده، افسانه واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • غنسولی، بهزاد بررسی رابطه بین استراتژی‌های لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگی‌های شخصیتی و سابقه تدریس آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]

ف

  • فاتحی راد، ندا تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 269-287]
  • فضیلت فر، علی محمد بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 289-306]

ق

  • قنسولی، بهزاد واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

ک

  • کارگر بهبهانی، حسین تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 307-328]
  • کامل، سیما واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • کریم‌نیا، امین تجسم نگرش‌های اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دوره‌ی نوشتار آکادمیک در برنامه‌های تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]

گ

  • گودرزی، فائزه تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 379-393]

م

  • محمد جعفری، فاطمه نقش آهنگ‌های انگلیسی در تقویت مهارت‌های گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 395-413]
  • میروکیلی، نگین بسته‌های واژگانی در مقالات پژوهشی مهندسی پزشکی: بررسی متون نویسندگان بومی و ایرانی غیربومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
  • مهدوی‌راد، فاطمه بسته‌های واژگانی در مقالات پژوهشی مهندسی پزشکی: بررسی متون نویسندگان بومی و ایرانی غیربومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]

ن

  • نجفی، سیده خدیجه رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانش‌آموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 415-433]
  • نیسانی، مسعود بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
  • نیکبخت، احمدرضا بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
  • نمازیان دوست، احسان تقویت شبکه آموزشی دانش‌آموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیت‌های تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تاب‌آوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 251-267]

ی

  • یاراحمدی، ملیحه تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 307-328]