ا
-
ابراهیمی، سید فواد
نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 365-377]
-
ایرحیم، عادل
آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
-
اعتمادی، حامد
نقش آهنگهای انگلیسی در تقویت مهارتهای گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 395-413]
-
اعتمادفر، پریسا
تاثیر تمجید از تلاش در مقابل تمجید برای هوش بر یادگیری ساختارهای شرطی انگلیسی توسط زبانآموزان ایرانی متوسط انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 77-92]
-
الهامبخش، سیده الهام
بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
-
امیری، مهرداد
رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 227-249]
-
امیرجلیلی، فروغ
بررسی کیفی تأثیر سکوی TikTok بر تلفظ زبان آموزان زبان انگلیسی: بررسی تجربیات و تعامل کاربران [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 329-348]
-
اولیایی، فاطمه
رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانشآموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 415-433]
ب
-
برجسته، حامد
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
-
برجسته، حامد
آیا فعالیتهای افزایش آگاهی فراگیران زبان انگلیسی را به یادآوری و حفظ کلمات همنشین ارتقا می دهد؟ مطالعه ای در کشور ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 15-35]
-
بهرمند، علی
تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 269-287]
پ
-
پوربهرام، رقیه
دیدگاه دانشجو از شیوههای ارزشیابی: درکهایی از متنهای تستگیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 19-33]
ت
-
تاجالدین، ضیاء
آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
ج
-
جراحی، پانیز
نقش آهنگهای انگلیسی در تقویت مهارتهای گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 395-413]
ح
-
حیدرنژاد، طاهره
تقویت شبکه آموزشی دانشآموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیتهای تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تابآوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 251-267]
-
حسینی زاده، سمانه السادات
تاثیر شرکت داوطلبانه معلمان در دوره تربیت معلم بر احساس خودکارآمدی و مهارت زبانی آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 121-135]
-
حسینی فولادی، محمدحسین
تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
خ
-
خواجه، زهرا
رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانشآموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 415-433]
د
-
دباغی ورنوسفادرانی، عزیزاله
تاثیر تمجید از تلاش در مقابل تمجید برای هوش بر یادگیری ساختارهای شرطی انگلیسی توسط زبانآموزان ایرانی متوسط انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 77-92]
ر
-
رحیمیپور، مسعود
روشهای تهیه و تدوین مطالب درسی و نقش مدرسان زبان [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-17]
-
رستمی، مسعود
تلاقی تاریخ و روایت در لینکلن اثر گور ویدال [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
-
رشیدی، ناصر
تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 307-328]
-
رضایی، محمد جواد
تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 379-393]
-
رفعت بخش، الهه
ارزیابی یک آزمون سرنوشت ساز زبان انگلیسی بر مبنای پیکره [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 211-225]
-
رنجبر، سعید
بررسی ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 349-364]
س
-
سعید، مهنام
تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 269-287]
-
سلجوک، مروه
دیدگاه دانشجو از شیوههای ارزشیابی: درکهایی از متنهای تستگیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 19-33]
-
سلیمانی ابهری، رضوانه
بررسی رابطه بین استراتژیهای لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگیهای شخصیتی و سابقه تدریس آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
ش
-
شبیری، ماریا
تقویت شبکه آموزشی دانشآموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیتهای تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تابآوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 251-267]
-
شمس الدینی، زهرا
تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 379-393]
-
شهریاری، حسامالدین
بررسی رابطه بین استراتژیهای لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگیهای شخصیتی و سابقه تدریس آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
-
شهریاری فلوردی، حمیده
تأثیر آموزش رسمی عمل دعوت در دانش زبانی ظاهری و واقعی زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
ص
-
صادقی، کریم
دیدگاه دانشجو از شیوههای ارزشیابی: درکهایی از متنهای تستگیری [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 19-33]
-
صدقی، محدثه
بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 289-306]
ع
-
عباس زاده، سمانه
نشانگرهای فراگفتمان در جلسات آزمایشگاهی: انواع و نقش فراگفتمانی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 365-377]
-
عبدالهی سر یزدی، سعیده
رمز گردانی در گفتمان کلاسی درس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: نقش معلمان، نظرات زبان آموزان، و زبان انتخابی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 227-249]
-
عیسایی، حسین
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به «پروسپکت ۳»: مورد ارزیابی میکرو و ماکرو [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 137-160]
-
عیسایی، حسین
آیا فعالیتهای افزایش آگاهی فراگیران زبان انگلیسی را به یادآوری و حفظ کلمات همنشین ارتقا می دهد؟ مطالعه ای در کشور ایران [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 15-35]
-
علامی، حمید
آموزش دستور زبان در مدارس دبیرستانی عراق: باورها و عملکرد معلمان مبتدی و مجرب زبان انگلیسی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
-
علی بیگی، محمدجواد
بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 289-306]
غ
-
غنی زاده، افسانه
واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
غنسولی، بهزاد
بررسی رابطه بین استراتژیهای لحظه خطای (Oops-Moment) معلمان زبان انگلیسی ایرانی بنابر ویژگیهای شخصیتی و سابقه تدریس آنها [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-55]
ف
-
فاتحی راد، ندا
تاثیر رویکردهای نوشتاری، خودکارآیی، محیط آموزشی و معدل بر کیفیت پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 269-287]
-
فضیلت فر، علی محمد
بررسی تاثیر بازخورد رایانه ای بر زبان آموزی: تلاشی برای بهبود سطح یادآوری ساختارهای دستوری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 289-306]
ق
-
قنسولی، بهزاد
واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ک
-
کارگر بهبهانی، حسین
تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 307-328]
-
کامل، سیما
واکاوی تأثیر ژورنال نویسی تاملی بر ذهن آگاهی، اهداف تبحری و یادگیری زبان [دوره 2، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
کریمنیا، امین
تجسم نگرشهای اساتید زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) نسبت به اثربخشی دورهی نوشتار آکادمیک در برنامههای تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 183-194]
گ
-
گودرزی، فائزه
تاثیر تزاحم شنیداری و حافظه کاری بر درک شنیداری فراگیران انگلیسی فارسی زبان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 379-393]
م
-
محمد جعفری، فاطمه
نقش آهنگهای انگلیسی در تقویت مهارتهای گفتاری، استفاده از واژگان و آگاهی فرهنگی در بین دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 395-413]
-
میروکیلی، نگین
بستههای واژگانی در مقالات پژوهشی مهندسی پزشکی: بررسی متون نویسندگان بومی و ایرانی غیربومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
-
مهدویراد، فاطمه
بستههای واژگانی در مقالات پژوهشی مهندسی پزشکی: بررسی متون نویسندگان بومی و ایرانی غیربومی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
ن
-
نجفی، سیده خدیجه
رابطه بین صلاحیت آموزشی ادراک شده معلمان زبان انگلیسی زبان ایرانی و عملکرد آزمون دانشآموزان دبیرستانی آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 415-433]
-
نیسانی، مسعود
بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
-
نیکبخت، احمدرضا
بررسی استفاده از راهبردهای مکالمه توسط زبان آموزان ایرانی در فراگیری همزمان زبان های انگلیسی و چینی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 161-182]
-
نمازیان دوست، احسان
تقویت شبکه آموزشی دانشآموز)شاد): بررسی تأثیر عاطفی فعالیتهای تکمیلی پشتیبانی شده با تلگرام بر شادی، استرس تکنولوزی، خودمختاری، رشد ذهن آگاهی و تابآوری یادگیرندگان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 251-267]
ی
-
یاراحمدی، ملیحه
تأثیر آموزش صریح دستور زبان پیش از تکلیف بر دانش صریح و ضمنی گذشته استمراری [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 307-328]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد